mandag 11. juni 2012

Steampunk + gekko



Hm, disse er jo laget for en stund siden - på vår treffet til Casa kreativ. Som alltid var det mange flotte kurs å velge blant, og jeg angrer IKKE for at jeg ble med på steampunk kurset til Gry Anita! Flott opplevelse med dyktig og hjelpsom kursleder, og masse rom for egne innspill:-)
Og slik ble resultatet mitt (liten Emma ca 1 år:-):


Veldig gøy med all metallpynten; klokkerem, muttere, nøkkel osv osv. Noen detaljer:




Jeg lagde også denne til en lift oppgave av Mumkaa:


God mandag:-)

3 kommentarer:

  1. Gode snille Gosti, takk for en finfin hilsen i bloggen min. Jeg er aaaaltfor dårlig til å stikke innom og hilse og det er jo kjempesynd for jeg VET jo hvor mange fine ting du lager...akkurat som denne LOen *sukk*

    Ha en super uke du også

    Klemmer
    Maria

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte Layouter begge to.

    SvarSlett
  3. Åh, den ble så fin Gosti! Helt nydelig! Stilig den gekkoen også!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett